Thursday 18 October 2012

TESTIMONIAL ALPHA LIPID SD2


LAGI +VE TESTIMONI:

inilah saya yg dulunya berat mendadak,,maklumlah keje hotel makn bnyak,,,saya mmg tak selesa gemuk,,dan akhirnya berdiet tanpa nasi,,,tapi tidak mengambil aper2 produk diet sehingga terjmpa satu produk diet,,dirahsiakan produk tuh,,sbb trun xbnyak,,still sama jer,,,sehinggalah tnpa putus asa sy diperkenalkan oleh kakak sy sndri satu produk nih yg disyorkan nurse dyer,,,saya pa
ndang sebelh mata jer,,sbb konon dah brpuas hati dgn produk yg dirahsiakn tuh,,tp ader satu malam,,saya trjmpa satu testimoni dari satu produk nih dalm fb,,rupnya produk yg disyorkan nurse kakak saya iaitu ALPHA LIPID SD2,,,inilah produk yg paling cepat dan terbaik,,dan sy sgt brpuas hati dgn produk nih!akhirnya inilah hasil dari penagan alpha lipid sd2,,,jika tak mencuba rugi!yg sedang berdiet trsukan,,sd2 mmg terbaik!!!tq sd2!!hanya dalam 2 weeks da turun 6kg (dgn sd2 lama) itu pun masih main2 tak minum betul2..still amik karbo..agaknya kalau buat betul2 n minum sd2alphalipid(new formula) mau 10kg turun in 2 weeks.

nak kurus dalam masa 1 week? boleh turun 2-5kg ....
mari tnya saya skg...


No comments: